fredag, augusti 11, 2006

Utmaningen antagen

Eftersom jag inte blivit utmanad än så hade jag tänkt ta saken i egna händer. Själv är bäste dräng, ni vet. Men sen hittade jag en indirekt utmaning till mig på Anette's hemsida.

So here we go:

  • 4 arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Kassörska
2. Barnflicka
3. Diverse trädgårdsarbeten
4. Bagare (okej, bara bakat bullar till min mosters fik men va fan...)

  • 4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Grease
2. Dirty Dancing
3. Järn 3an
4. Dagboken

  • 4 städer jag har bott i:
1. Stockholm (nu i Vasastan och som spädbarn på Söder)
2. "Ön" (ingen stad men iaf...)
3. Inga
4. Fler

  • 4 tv-serier jag gärna ser:
1. Love My Way
2. OC
3. CSI
4. The Simpsons

  • 4 ställen jag vill åka till:
1. Frankrike
2. Australien
3. USA
4. Japan

  • 4 Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Blogger
2. Hotmail
3. Mina favoritbloggar
4. svt.se (tv-tablån)

  • 4 Favoriträtter:
1. Vindruvskyckling
2. Suki Yaki
3. Kräftor
4. Smörrebröd (eller hur det nu ska stavas)

  • 4 ställen där jag trivs:
1. Hemma i Radhuset
2. Humlegården
3. Med mina kompisar
4. På jobbet

  • Personer jag vill utmana att svara på enkäten:
Alla som inte har fått en utmaning ännu